13 Eylül 2013 Cuma

Apolena Renkli Yastıklar

Dekoratif Yastık, Ev Dekorasyonu ve Dekoratif Yastık


Koltuk takımımı aldığımda kendi yastıkları hiç içime sinmemiş ve dekoratif yastık arayışına girmiştim. Onlarca marka ve çeşit arasından internet gezilerimden birinde Apolena hemen kalbimi fethetmişti. Yakından görmesem de vurulmuştum bir kere ve benim olmalıydılar.

Birbirinden renkli ve farklı tasarımları mevcut. Her zevke hitap eden ürün yelpazeleri sayesinde karar vermekte oldukça  zorlanacaksınız. Floral desenler, manzara resimleri ve hayvan figürleri tasarımlarına yansıyan konseptlerden sadece birkaçı Üstelik o kadar  yumuşak ve rahatlar ki dekoratif olmalarının yanında konforunuza da katkıda bulunacaklar.

Apolena Yastık Modellerinden Bazıları 


 Her yastığın ayrı bir hikayesi ve ismi bulunmakta.

Benim aldıklarım ise 'Uzaktaki Anılar ve Kartpostal'  modelleri

Dekoratif Yastık, Ev dekorasyonu, Apolena Kartpostal Yastık
Apolena Kartpostal Yastık


Apolena Uzaktaki Anılar Yastık Modeli
Apolena Uzaktaki Anılar Yastık

Apolena Dekoratif Yastıklar
Koltuk takımımın kendi yastıkları.

Tepe Home Koltuk Takımı, Ev Dekorasyonu

Benim seçimlerinden sonra ortaya çıkan görüntüler.

Ev Dekorasyonu, Tepe Home Koltuk Takımı, Apolena Kartpostal Yastık

Apolena Kartpostal Yastık, Ev Dekorasyonu, Dekoratif Yastık




Apolena Yastık Modellerine Yakından Bakalım


Apolena Audrey Hepburn Yastık

Apolena Uzaktaki Anılar Yastık

Apolena Lale Devri Yastık

Apolena Bahar Coskusu Yastık


Rüyalardaki Bahçeye Yolculuk Yastık
Apolena  Mor Menekşe Yastık

Apolena Enfes Üçlü Yastık

Apolena Bahçe Sevdası Yastık

Apolena Gizli Bahçe Yastık

Apolena Gülün Zerafeti Yastık 
Apolena Yaban Gülü Cümbüşü Yastık

Apolena Sevgiliye Mektup Yastık 

Apolena Kır Çiçekleri Yastık

Apolena Nadir Çiçek Yastık
Apolena Pin-Up Kızları Yastık Modelleri, oldukça dikkat çekici değil mi?

 
Apolena Dekoratif Yastık Modelleri
Apolena Kelebeğin Hikayesi Yastık
Apolena Dekoratif Yastık Modelleri
Apolena Pamuk Prenses Yastık
Apolena Dekoratif Yastık Modelleri
Apolena Filozof Arthut Yastık
Apolena Dekoratif Yastık Modelleri
Apolena Düğün Sepeti Yastık
Apolena Dekoratif Yastıklar
Apolena Doğum Günü Çiçeği Yastık
Apolena Dekoratif Yastık Modelleri
Apolena Güz Gülleri Yastık
Apolena Dekoratif Yastık Modelleri, Apolena Renkli Yastıklar
Apolena I love Tea Yastık

Apolena Dekoratif Yastık Modelleri
Apolena Hediye Sepeti Yastık


Lana Del Rey Blue Jeans




Keyifli zamanlar...

2 yorum:

  1. canım öncelikle hoşgeldin seni gördüğüme çok sevindim

    bu marka ve ürünlerini çok seviyorum yastıkların çok güzel olmuş koltuklarınla

    YanıtlaSil
  2. Hoşbuldum çok teşekkür ederim kuzum ben de seni gördüğüme çok sevindim. Böyle şeyleri evlendikten sonra almak daha mantıklı. Sana da beğeniriz inşallah :)

    YanıtlaSil