28 Eylül 2013 Cumartesi

Aynadan Çerçeve Yaptım (DIY)


İşte benden küçük bir DIY fikri. Madame Coco'dan aldığım mini aynanın çerçevesine hayran kalmış ve keşke bu ayna değil de fotoğraf çerçevesi olsun diye içimden geçirmiştim. Fiyatı da o kadar uygun ki 15 TL ve böyle bir duvar çerçevesini bu fiyata bulabilmem mümkün değildi.

Sonra neden bu bir çerçeve  olmasın diyerek mahallemizin küçük esnafı çerçeveci amcaya gittim ve  aynasını çıkarttırıp cam yaptırdım yerine. Sağolsun ücret bile almadı benden. 

Gitmişken gözüme birkaç çerçeve de kestirmedim değil. İlerleyen zamanlarda değerlendirmek üzere kafamın bir köşesine not ettim :)

Ayna böyleydi. Bu haliyle evde hiçbir yere uyduramamıştım bu miniği :)

Madame Coco Melekli Ayna, Madame Coco Eskitme Ayna, DIY, Madame Coco Çerçeve

Çerveye cam taktırdım ve..

Madame Coco Melekli Ayna, Madame Coco Çerçeve, DIY, Eskitme Çerçeve, Madame Coco Eskitme Ayna

Düğün fotoğraflarımızdan birini yapıştırdım.

Madame Coco Melekli Ayna, Madame Coco Çerçeve, Aynadan Çerçeve, DIY



Aynadan Çerçeve, DIY, Madame Coco Melekli Çerçeve, Madame Coco Melekli Ayna

Kuş kafesinin üstüne de yerleştirdim.

Ayna Çerçevesi, Madame Coco Ayna, DIY, Aynadan Çerçeve, Melekli Çerçeve


Ben bu halini çok sevdim. 

Lolipop tadında bir  haftasonu geçirmeniz dileğiyle.


Lollipop The Chordettes

6 yorum:

  1. Günnurum valla çok iyi etmişsin bu haliyle çok güzel olmuş gerçekten.
    Bu arada, The Chordettes'lerin Mr. Sandman'i var ya ben ne zaman o şarkıyı dinlesem çocuk gibi mutlu oluyorum. Bana birşeyleri anımsatıyor ama hala bulamadım :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler kuzum artık astım ya çerçeveyi rahatladım :) Sanırım bu grubun şarkıları o hisleri uyandırıyor, içimizdeki çocuğu uyandırıyor :)

    YanıtlaSil
  3. Günnurcum harika bir fikir olmuş veeee siz ne kadar güzelsiniz öyle! Maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim klasik olacak ama o senin güzel bakan gözlerinden kaynaklı :)

      Sil
  4. eline sağlık günnurcum, fotoğrafta çok güzel görünüyorsunuz bu arada :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler kuzum ne güzel yorumlar, pek bir şey yapmasam da bu halini çok sevdim :)

    YanıtlaSil