20 Kasım 2013 Çarşamba

Süt Şişesi Boyama



Evde günlük süt şişeleri birikmeye başlayınca içimdeki boyama isteğiyle birleşir ve ortaya bunlar çıkar. Epeyce amatör olan çalışmalarımı nasıl yaptığımı anlatayım size.




İlk olarak şişelerin boya tutabilmesi için parlak yüzey astarıyla boyuyoruz.

Küçük şişede mavi tonlarıyla burada anlattığım mum eskitmeyi uyguladım.
Büyük şişeyi ise turkuaza boyadım.




Boya tam olarak kuruduktan sonra büyük şişede antiquing boyayla eskitme yapmaya çalıştım. Çok da başarılı olduğum söylenemez ama bu boyayı çok merak ettiğim için denemek istedim. Kullanım yöntemi çok basit olsa da istediğin görüntüyü elde etmek tecrübeye bağlı galiba. Boyayı sürüyor ve sonrasında nemli bir bezle istediğiniz oranda silerek eskitme görünümü elde ediyorsunuz.



Büyük şişedeki tacı karbon kağıdıyla aktardığım desenden ben boyamıştım. Bu tarz boyamalar için ince fırça almam şart oldu. Diğer desenler ise dekupaj yöntemiyle objeye yerleştirildi.

Küçük şişedeki süslemeler tuhafiyeden aldığım adını bilmediğim görüntüsü hoşuma giden şerit ve  makrome ipiyle süslendi.



 Mutlu günler :)



7 yorum:

  1. ama ben bu şişelere bayıldım ki benimde öylece el atılmayı bekleyen bir sürü şişem vaR AMA bir türlü kısmet olmuo bana ilham verdiniz bloğumada beklerim sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, fikir verebildiysem ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  3. Büyük şişeye bayıldım harika olmuş,ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Usta bir elden beğeni almak beni çok mutlu etti, teşekkürler. Büyük şişeyi yaparken desen biraz yırtılmıştı. Üstelik bir de şu antiquing boyayla eskiticem diye kirli bir görüntü oldu diye içime sinmemişti sanki. Umarım bir sonraki denememde daha iyi teknikleri uygulayabilirim.

      Sil
  4. Bu şişeler birer şahane, çok beğendim ben:)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler beğenmenize çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  6. bu süt şişeleri hala marketlerde varmıdır. ben daha miniklerinide çok beğeniyorum :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil